Velkommen til bokas nettsider
Her finner du informasjon om boka og undervisningsressurser for forelesere.
Les mer
Les bokens innholdsfortegnelse
ISBN: 978-82-15-02653-4
Markedsføring på bedriftsmarkedet
I tillegg til å kunne beherske markedsføringens tradisjonelle virkemidler, må man innenfor B2B-markedsføring blant annet kunne forstå og styre de organisatoriske prosessene som foregår fra et kundeforhold etableres til det videreutvikles og eventuelt avsluttes. Rikt illustrert med praktiske eksempler gir denne boken deg en oppdatert innføring av bedriftsmarkedsføring fra A til Å.
Forfatterne ser på markedsføring som verdiskaping. Med det som utgangspunkt tar for seg de spesielle utfordringene når bedrifter og offentlige virksomheter er kjøpere av kjøpere av produkter og tjenester.
Denne 3. utgaven har vært gjenstand for en grundig revisjon. Boken henvender seg i første rekke til studenter ved økonomisk-administrative og tekniske utdanninger. Den er også meget godt egnet for ledere og praktikere innen markedsføring som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder.
Kjøp boken